dilluns, 25 de maig de 2009

4ª trobada de BTT CAVALLERA 31-05-2009



M'he pogut treure l'espina clavada. Després de la rabia acumulada per haver punxat 2 vegades a la cursa d'ahir del Cetig(que tant de nervis m'ha fet passar) avui em volia desafogar a la Cavallera. M'he trobat de collons a les pujades i he arrivat al cap de 3h10 bastant bé de forces. Aixó si, crec que no tornaré. Massa tècnica per mi, als corriols infernals de pedres em passaven, fins i tot, les iaies amb crosses. Quin patir baixant!!!! de totes maneres una volta molt, molt maca.

SAMU.



Clika cartell per més informació.


BubbleShare: Share photos - Easy Photo Sharing

Comentrari: UEP SA VELO.!!

Comentari: c.c. SERINYÀ

1 comentari:

SAMU ha dit...

M'he pogut treure l'espina clavada. Després de la rabia acumulada per haver punxat 2 vegades a la cursa d'ahir del Cetig(que tant de nervis m'ha fet passar) avui em volia desafogar a la Cavallera. M'he trobat de collons a les pujades i he arrivat al cap de 3h10 bastant bé de forces. Aixó si, crec que no tornaré. Massa tècnica per mi, als corriols infernals de pedres em passaven, fins i tot, les llaies amb crosses. Quin patir baixant!!!! de totes maneres una volta molt, molt maca.

Chris Sugai, l'ànima de Niner Bikes lluint la nostra samarreta més heavy....

Chris Sugai, l'ànima de Niner Bikes lluint  la nostra  samarreta més  heavy....

ja fa uns anys....