dissabte, 7 de març del 2009

CAIXA GIRONA FORNELLS 29.03.2009


ANAR A MÉS FOTOS: 1 2

COMENTARIS SMS DE LA CURSA:
"He acabat enfangat fins els collons.No he arriscat gens,ja que no em veia prou fi a les baixades i a més dimarts vaig a concert i em sabria greu perdreme'l" P.S."Molt de merder,he anat molt tranki quedant 13è" X.R.
"Ha anat prou bé,he acabat 14è. He arribat a anar el 9è a la segona volta peró a la 3ª he acabat les forces i la mecànica ja portava massa fang i no anava massa bé" J.P.
"M'ha anat OK, Merida al poder" J.N."Les nenes i jo no hem participat per conservar la mecànica,ja veuras que demà vindrà tothom a reparar la bici" J.F.
"Doncs la veritat es que la pluja de ahir em va treure les ganes de correr i vaig optar per anar de ruta nocturna de bar en bar ,je,je,je..." F.D.