dissabte, 7 de març de 2009

CAIXA GIRONA FORNELLS 29.03.2009


ANAR A MÉS FOTOS: 1 2

COMENTARIS SMS DE LA CURSA:
"He acabat enfangat fins els collons.No he arriscat gens,ja que no em veia prou fi a les baixades i a més dimarts vaig a concert i em sabria greu perdreme'l" P.S."Molt de merder,he anat molt tranki quedant 13è" X.R.
"Ha anat prou bé,he acabat 14è. He arribat a anar el 9è a la segona volta peró a la 3ª he acabat les forces i la mecànica ja portava massa fang i no anava massa bé" J.P.
"M'ha anat OK, Merida al poder" J.N."Les nenes i jo no hem participat per conservar la mecànica,ja veuras que demà vindrà tothom a reparar la bici" J.F.
"Doncs la veritat es que la pluja de ahir em va treure les ganes de correr i vaig optar per anar de ruta nocturna de bar en bar ,je,je,je..." F.D.

Chris Sugai, l'ànima de Niner Bikes lluint la nostra samarreta més heavy....

Chris Sugai, l'ànima de Niner Bikes lluint  la nostra  samarreta més  heavy....

ja fa uns anys....