dijous, 2 de juliol del 2009

IMATGES DE LA RUTA GIRONA -LLANÇA (1er MEMORIAL MICHAEL JACKSON):


< style="font-size: 100%;">-



TRACK GPS Girona - St. Pere Pescador.



TRACK GPS St. Pere Pescador - Port de la Selva.
(fins que es va morir el GPS)




TOTAL DE Km. DE LA RUTA (sumant la variació mati i desde que es va morir el gps a llança)= 130kM.

COMENTARI DE LA RUTA PER :MBS

Animalada de sortida

Avui dia 28 s'ha fet una animalada de sortida amb bici (btt). Animalada per mi, evidentment. Per alguns era un passeig...Nomes dire que han sigut 125km gracies a la excelent direccio del "capita lucio" (sisu pels desconeguts) i ben acompanyat per el paradigma de l'animalisme: en mateu, david mateu (alias: mentre tu puges jo baixo i pujo 3 cops) La resta de participants no eren menys animals...i fins i tot hi havia 3 ANIMALAS (sisi amb majuscules).
En fi, estic mort, reventat, cremat, rascat, adolorit i indignat...indignat en veure que soc un autentic piltrafa sobre la bici! pero tot te solucio....tremoleu!

pd: dema m'esplaiare amb una descripcio/relat de tot el que ha esdevingut el dia d'avui, des de les 7 del mati fins les 8 del vespre! girona-roses...


Descripció:

El dia va començar a les 7 del mati, esmorzar una mica i tirar cap a fontajau, punt de reunio per començar la sortida. Un cop alla erem uns quants, amb cara de son, bon humor i ganes de començar. A les 8 sortiem de fontajau i començavem a tirar direccio "st. miquel" pero desviant-nos per anar cap a celra i en aquest tram hi havia les pujades-baixades "mes divertides" de la sortida aixi que jo ho vaig donar tot.....tan que en un salt en una baixada pronunciada vaig picar de punta i vaig fer un superman estupendo...llastima que ningu l'immortalitzes digitalment (valia la pena) despres de comprovar que estava viu i senser i que nomes havia sigut un cop i unes rascades al lateral dret vam seguir direccio a la costa cap a st. pere pescador entremig del bosc i camins impossibles de repetir (ni el capita lucio podria!) Parada per esmorzar a colomers i continuem cap a la platja on alguns atrevits/exibisionistes/provocadors van decidir regalar-nos una estampa de culs blancs (i en molts casos peluts) mentre es banyaven nus).
Continuem pels aiguamolls direccio roses i despres d'una altra ensopegada (absurda, perque no se rodar en grup i m'atavala molt) arribem al restaurant per dinar.
ja son les 16:30 hem dinat i portem 70-80km a les cames i amb la panxa plena, enfilem cap a cadaques...tot pujada i sense una sola ombra. Aqui comença el meu calvari personal, mentre la gent va tirant a ritme constant jo em desinflo per moment i començo a notar "avisos de rampes". Per colmo, ens equivoquem i anem on no toca i fem una pujada extra abans d'arribar a cadaques (i m'acaba de rematar, per si quedava cap esperança)
Ara al cap ja nomes hi tinc arribar a llança com sigui...enfilem un altre cop cap amunt tot sortint de cadaques (i despres d'haver acabat amb les reserves de liquids d'una botiga)...Pujada i mes pujada, algun tram mes tecnic i les cames que ja no poden...el besso se'm puja a l'alçada dels ronyons i l'altra fa figa "no paris...no paris...que no arribem"
El que mes em molesta (apart de que m'hagin d'esperar a cada pujada) es que les cames ja no responen...ni molt ni poc..no responen i si intento fer força la musculatura es clava!
Despres d'una baixada que faig a desgana (i aixo indica lo cremat que anava) arribem a port de la selva i gairebe sense parar tirem cap a llança on agafem el tren a les 8 i algo. Un cop alla s'oblida rapid el patiment, mal de cul, cames...les ferides que couen...etc. Per acabar d'enfonsar-nos, unes mosses ens passen pel costat en el vago i diuen que fem pudor a peix! a peix? nosaltres? sera a mascle!! o a suor, o a podrit (en el meu cas, perque tinc el cos mig en descomposicio ja) pero a peix?...nomes hi ha dues coses que fan olor a peix...i una es el peix.
RASH.





COMENTARI DE LA RUTA PER:
CRISTINA MASCARRERAS


"JAPOS" FANS DEL GIRONA-LLANÇA:AQUÍ