dijous, 12 de novembre del 2009

PEDALANT PER CUBA . Marc Buixeda

CUBA 2009:

A finals d’agost d’aquest any, amb la meva xicota varem empaquetar les mountain bikes i varem volar fins a La Havana. Des d’allà varem agafar un tren (unes 20 hores per fer un 900 km) fins a Guantánamo, on varem començar a pedalar. Per travessar l’illa de sud a nord s’ha se superar el port de La Farola (a petició seva, el varem pujar dins un camió ple a vessar i amb les bicis penjades com sacs de patates). Els dies següents varem continuar pedalant per la costa del nord est. Quan trobàvem una platja guapa, ens hi quedàvem a descansar. Amb la bici varem arribar fins Holguín. D’aquí varem anar amb bus fins a Trinidad. Varem tornar a pedalar fins a Santa Clara i d’aquí a Varadero amb bus. No va anar malament un hotel “tot inclòs” amb mojitos i pinyes colades a dojo després d’haver estat pedalant sota un sol i humitat asfixiants...

De Varadero a l’Havana amb bus, i cap a casa...Al final una mica més de 600 km amb bici, paisatges espectaculars, carreteres tranquil·les i bona gent...això sí, molta calor!!!

MARC BUIXEDA.

UNES IMPRESIONANTS IMATGES DEL VIATGE:

Anònim ha dit...

Realment, tenia raó Dr. Buxeda. Les imatges són precioses... i la ruta deu ser fantàstica. L'any vinent, un altre destí.