dijous, 12 de novembre de 2009

PEDALANT PER CUBA . Marc Buixeda

CUBA 2009:

A finals d’agost d’aquest any, amb la meva xicota varem empaquetar les mountain bikes i varem volar fins a La Havana. Des d’allà varem agafar un tren (unes 20 hores per fer un 900 km) fins a Guantánamo, on varem començar a pedalar. Per travessar l’illa de sud a nord s’ha se superar el port de La Farola (a petició seva, el varem pujar dins un camió ple a vessar i amb les bicis penjades com sacs de patates). Els dies següents varem continuar pedalant per la costa del nord est. Quan trobàvem una platja guapa, ens hi quedàvem a descansar. Amb la bici varem arribar fins Holguín. D’aquí varem anar amb bus fins a Trinidad. Varem tornar a pedalar fins a Santa Clara i d’aquí a Varadero amb bus. No va anar malament un hotel “tot inclòs” amb mojitos i pinyes colades a dojo després d’haver estat pedalant sota un sol i humitat asfixiants...

De Varadero a l’Havana amb bus, i cap a casa...Al final una mica més de 600 km amb bici, paisatges espectaculars, carreteres tranquil·les i bona gent...això sí, molta calor!!!

MARC BUIXEDA.

UNES IMPRESIONANTS IMATGES DEL VIATGE:

Anònim ha dit...

Realment, tenia raó Dr. Buxeda. Les imatges són precioses... i la ruta deu ser fantàstica. L'any vinent, un altre destí.

Chris Sugai, l'ànima de Niner Bikes lluint la nostra samarreta més heavy....

Chris Sugai, l'ànima de Niner Bikes lluint  la nostra  samarreta més  heavy....