divendres, 22 d’abril del 2011

EN DAVID I EN MARÇAL ACABEN TRIUNFALMENT EL REPTE DE FER ELS "100KM CAMINS DE LES GUILLERIES" DE SANT HILARI AMB UNA SINGELSPEED.

LA CRÓNICA: THE GREAT ESCAPE

ELS DOS BARONS DE SAS AMB LES SEVES MÀQUINES D'ACER , FORQUILLES  RIGIDES  D'ACER , UNA SOLA VELOCITAT I RODES 29" ACABEN VICTORIOSOS  EN UNA DE LES  PROVES DE UN DIA MÉS DURES D'EUROPA , ELS  100Km DE LES GUILLERIES.

DAVID: 22è a la general amb un temps de: 8h. 45min.(NINER SIR 9 -29" SS)
MARÇAL: 42è a la general amb un temps de:10h. 26min.(VICIOUS -29"SS)




ELS ALTRES NOBLES DE LA BARONIA DE SAS ,TAMBÉ ACABEN EL GRAN REPTE QUE ES FER ELS 100KM DE LES GUILLERIES:

PACU GUILLERIES: 10h. 26min: (MERIDA FLX CARBON -26" 3x9)
XEVI MORELL: 10h. 55min.(NINER AIR 9 -29"3x9)
XITU: 10h. 56min.(NINER  MCR 9 -29"3x10)

TAMBÉ FELICITAR ALS DOS SUBDITS DE LA BARONIA DE SAS QUE VAN PARTICIPAR I SOBRE TOT A EN PERTO , 2on CLASSIFICAT A LA GENERAL.

PERTO: 7h. 5min (NINER AIR 9 CARBON -29"2x10)
JAUME CAIXÀS: 8h. 58min: (PIVOT MACH4 -26"3x9)



FOTOS DE LA MARXA: FOTOINSTANT
CLASSIFICACIONS:
CLIKA LLISTA PER AMPLIAR.

 
PODIUM:

5 comentaris:

Unknown ha dit...

Molt bé,
Deveu haver acabat molt satisfets!!
Tinc ganes de fer-los un any, ja que la cursa es al meu poble, però ha de ser dur poder-los aguantar psciculogicament.
Enorabona nois!!

Anònim ha dit...

Son uns cracks!! 29, Singlespeed i acer per tot arreu... deunido!!

Anònim ha dit...

Vaig tenir el plaer de pedalar els darrers 40 Kms. amb en Marçal i us puc de dir que es un autentic repte el que han fet aquests dos maquines!!!!! la curça es extremadament exigent i tot un regal per els que gaudim de la natura, llastima que i haguesin tants pocs inscrits.......

Pacu.

Ada Xinxó ha dit...

El meu xicot i jo també vem rodar uns quants quilòmetres amb els dos, quins cracks!! moltes felicitats i a per molts altres reptes!
Ada i Santi

Anònim ha dit...

Hola, el proper lloc on tindran el privilegi de veure el magnific maillot de la Baronia de S.A.S será aquest proper Diumenge a la poblacio de Fraga, faré la curça trotamons que allá organitzen i els explicaré que soc una "abanzadilla" per la resta de barons que iran ariiban per reconquerir la terra perduda!!!!!!!!!

Pacu Guilleries