dissabte, 30 de juliol del 2011

NOVETATS 2012 , PIVOT 5.7 ES CARBONITZA 100%....!!!! + LA 1ª BTT RIGIDA DE LA MARCA.






Chris Cocalis i Dave Weagle ,els pares de la criatura.

                         1ª PIVOT rígida de la marca en la seva història....!!!



Una mica d'història de Pivot  i els seus cuadres d'alumini:

Pivot Cycles és la creació de Chris Cocalis, que va vendre la seva anterior empresa, Titus, per dedicar-se a crear la millor bicicleta de doble suspensió que mai s'hagi dissenyat. Chris no és cap principiant, ha estat en la indústria de la bicicleta fa més de 20 anys i ha estat un pioner en el desenvolupament de les dobles suspensions  conegudes com DW Link (pel seu inventor Dave Wiegle). Els models Mach 4, Mach 5,  Mach 5.7, Mach 429 , Phoenix , Firebird i M4X,  de Pivot han rebut múltiples elogis en reconegudes revistes com MountainBike Action i Mountain Bike Magazine , a més van rebre el reconeixement com les preferides del públic dels USA. .
El sistema de suspensió DW-Link és un altre dels punts forts de les bicicletes Pivot.  L'aplicació de les patents Position Sensitive Anti-Squat i Instant Center de DW, unida a la perícia, la geometria i els mètodes de fabricació relatius a la suspensió de Chris Cocalis, donen com a resultat una línia de bicicletes de suspensió que pertanyen a l'última generació de dobles suspensions.
Position Sensitive Anti-Squat significa, ni més ni menys, que la suspensió no es comprimeix sota l'esforç d'un intens pedaleig (com quan t'aixeques en la sortida d'una corba per l'esprint o deixes de recolzar-te en el seient en una breu pujada molt dreta). La naturalesa del seu disseny pretén fer innecessari recolzar-se en pesats sistemes Pro-Pedal, vàlvules d'inèrcia o altres sistemes tipus "plataforma". L'impacte s'esmorteeix de manera que la resposta als obstacles sigui el més eficaç possible.El sistema DW-Link de Pivot ha estat posat a punt per donar una sensació de suau progressió, sense enfonsaments ni "flexions", de la corba d'elasticitat.Gràcies al Position Sensitive Anti-Squat del DW-Link, és possible una línia de bicicletes amb un gran comportament davant els petits obstacles i un bon control a l'hora de tocar terra, a més de mantenir una transició sense problemes a la meitat del recorregut. Això busca garantir control en tots els punts del recorregut, sense enfonsaments ni la sensació de quedar empantanegat en corbes i rases.El resultat és una bicicleta que, en comptes de quedar penjada i perdre impuls, devora els obstacles en angle recte. Et dóna la sensació d'accelerar amb els obstacles, i de mantenir un impuls i una velocitat encara més grans.Els quadres de les bicicletes Pivot estan dissenyats per ser totalment actius, el que significa que la frenada tracta de no tenir cap efecte de bloqueig sobre la suspensió. El resultat busca poder mantenir una major velocitat al llarg dels traçats i frenar posteriorment en entrar als revolts. Mentre frenis, la suspensió seguirà activa, mantenint el pneumàtic en contacte amb el terra per obtenir una tracció i un rendiment màxims.El DW-Link treballa a precisió per reduir pes i mantenir unes toleràncies extremadament ajustades per evitar posteriors "jocs"i desajustaments. Cada punt  moviment   del DW-Link  inferior conté un parell de rodaments de cartutx tancat Enduro Max (el que fa un total de 8). La bieleta superior de fibra de carboni comparteix els l' ús d'aquests rodaments amb un a cada cantonada. 
La utilització de vuit rodaments per part del DW-Link i quatre per part de la bieleta superior dóna compte d'un sistema a prova de bales que proporciona a la bicicleta una major rigidesa lateral, així com una gran suavitat.El conjunt d'eix de pedalier (BB) i la "U" d'unió al cuadre  de les bicicletes Pivot és un sistema de dues peces 3D forjades en fred que posteriorment es solden per completar el triangle davanter. El resultat és una carcassa de 92mm i sense roscar que fa ús del sistema de premsa  Shimano XTR BB. Això contribueix a un muntatge més fàcil a més d'una major rigidesa lateral eliminant la necessitat de "cassoletes" de coixinets externs.Just a sobre del conjunt de l'eix de pedalier hi ha la resposta a les pregàries de molts mecànics. El muntatge del canvi de velocitats davanter de les bicicletes Pivot està, de fet, integrat en el quadre. Es cargola el canvi de plats Shimano E-type directament al quadre. Ja cargolat, el resultat és un canvi de velocitats davanter perfectament col.locat que proporciona en tot moment l'altura i la rectitud de la cadena desitjades. El comportament del canvi millora significativament donada l'absència de flexibilitat.
Després de la soldadura i el tractament tèrmic, els quadres i components de les bicicletes Pivot s' anoditzen  i graven mitjançant làser per obtenir un producte final tan atractiu per a la vista i la duravilitat. Un cop tractats, se'ls hi aplica una capa de pols transparent. Aquesta combinació dóna com a resultat un acabat de gran brillantor capaç d'aguantar durant anys i anys les envestide

s de tot tipus de terrenys.



PIVOT FACEBOOK