divendres, 4 de juny del 2010

LA CANÇO DE L'ESTIU 2010: Pedals de rock- Sant Ducant



grup musical: CARA DE POKER.

Correu enviat per l'autor del video:
Bones Bicioci.
Us volia agraïr els comentaris que heu fet al video que vaig penjar tot just ara fa una setmana. La veritat, vaig tenir la idea de gravar una cançó que parlés desenfadadament de la gent que sortim a la muntanya a pedalar per disfrutar de la natura i que, malgrat que es pateix, no per això es deixa de disfrutar. Ara ja estic preparant altres videos d'altres cançons que tinc gravades i, tot i que no són la conya marinera que pretenia ser "Pedals de Rock", la voluntat és que siguin apreciades i que les disfruti la gent que les vulgui escoltar. El denominador comú que vull mostrar a tots els videos és el contacte constant amb la natura. També estic pensant de fer un petit video de les "tomas falsas" de "Pedals de Rock", ni que sigui per donar sortida a imatges que es varen quedar sense editar.
Atentament,
Sant Ducant.
Per si voleu contactar amb l'autor el seu mail es: santducant@gmail.com

"CEL ROGENT" la segona cançó de Sant Ducant ,rès a veure amb la conya marinera que heu vist. A cada tema, la seva personalitat.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Genial! Moltes gràcies